مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ١٠٠ اثر از کشور‌های مختلف از جمله عراق، سوریه و یمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: آیین اختتامیه جشنواره شعر رضوی به زبان عربی «یادمان دعبل خزاعی» در آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.

وی ضمن  افزود: به دلیل شرایط فوق‌العاده آب و هوایی خوزستان با توجه به برنامه‌ریزی‌های بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مبنی بر پراکندگی برنامه‌های جشنواره در طول سال در دهه کرامت با هماهنگی این بنیاد اختتامیه جشنواره شعر رضوی به زبان عربی استان را برگزار می کند.

جوروند عنوان کرد: با در نظر گرفتن زمان مراسم اختتامیه جشنواره امسال فرصت کافی برای دریافت آثار شرکت‌کنندگان از همه کشورها وجود خواهد داشت و تا امروز ١٠٠ اثر از کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه و یمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار هرمندان داخل و خارج کشور به این جشنواره یک ماه تمدید شده که امیدواریم امسال با آثار بیشتری این جشنواره را برگزار کنیم.

ویدر پایان گفت: برگزاری افتتاحیه این جشنواره در شهرستان کارون می باشد که امسال علاوه بر شهرستان کارون در چند شهر دیگر استان نیز برنامه شب شعر رضوی را اجرا خواهیم کرد که از جمله این شهرها می‌توان به شادگان، حمیدیه و سوسنگرد اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار